';

Topsector Logistiek (1 OCEAN)

Onderzoek naar sociale innovatie

De coöperatie 1 OCEAN deed in opdracht van de Topsector Logistiek onderzoek gedaan naar sociale innovatie in de logistieke sector. Mijn collega’s binnen de coöperatie leverden de inhoudelijke input, Presskit Media verzorgde het design en ik was verantwoordelijk voor de communicatie. Het eindresultaat was een online magazine vol interviews met ondernemers en tips&tricks. Hiervoor reisde ik stad en land af om verhalen op te halen en schreef ik allerlei artikelen op basis van de onderzoeksresultaten.

communicatie, tekstredactie, events, online, magazine

Topsector Logistiek online magazine
Topsector Logistiek online magazine
Topsector Logistiek
Infographic Topsector Logistiek
Sociale innovatie
‘Met veel plezier heb ik samen met Dyantha mogen werken aan het project Sociale Innovatie voor de Topsector Logistiek. Haar vaardigheden om technische inhoudelijke resultaten te vertalen naar prettige leesbare informatie zijn van grote meerwaarde geweest voor het project. Op initiatief van Dyantha hebben we ervoor gekozen de resultaten van het project te verwerken in een online magazine met als titel “De weg naar Sociale Innovatie”. Dyantha heeft er vervolgens voor gezorgd dat dit magazine bijzonder prettig leest en aantrekkelijk is vormgegeven.’

Rikkert de Kort
1 OCEAN, mei 2017

In contact komen?

Bel +31(0)6 – 20 02 74 78 of mail info@detaildevil.nl

dd_linkedin  dd_facebook  dd_twitter